O společnosti
L‘Oréal

Společnost L’Oréal se věnuje kosmetickému průmyslu již více než 105 let. Je světovou jedničkou ve svém oboru a leaderem v oblasti digitálních inovací, udržitelného rozvoje, etiky a diverzity. V rámci HUBu L´Oréal Česká republika, Slovensko a Maďarsko, s regionální centrálou v Praze, pracuje nyní více než 600 zaměstnanců. L’Oréal kanceláře máme ale i v Bratislavě a Budapešti a naše Distribuční centrum, zásobující celý tento region, sídlí v  Jažlovicích blízko u Prahy. S rozvojem naší obchodní sítě a otevíráním nových značkových prodejen (jako Kiehl´s nebo NYX Professional Makeup) hledáme kolegy ve všech regionech České republiky, Slovenska a Maďarska.

Náš regionální HUB je tvořen čtyřmi produktovými divizemi, které fungují jako samostatně řízené obchodní jednotky. Každá divize má svůj samostatný marketingový, obchodní, digitální, finanční a logistický tým.

1

Divize spotřebních produktů

L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Mixa, NYX Professional Makeup

2

Divize dermokosmetiky

Vichy, La-Roche Posay, CeraVe

3

Divize profesionálních kadeřnických produktů

L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken, Matrix, Shu Uemura Art of Hair, Decléor

4

Divize luxusních produktů

Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent Beauté, Biotherm, Kiehl’s, Ralph Lauren, Cacharel, Helena Rubinstein, Clarisonic, Diesel, Viktor&Rolf, Urban Decay

86,000

zaměstnanců

#1

ve svém oboru

26,9

miliard eur roční obrat

505

patentů jen za rok 2018

150

zemí

Employer Brand Awards

Universum

Naše společnost již poněkolikáté získala ve studentském průzkumu „Universum“ ocenění BEST IN INDUSTRY 2019: Fast Moving Consumer Goods (FMCG). A zároveň jsme opět díky studentům ekonomických oborů v TOP 5 nejatraktivnějších zaměstnavatelů v České republice v  kategorii Business.

Top zaměstnavatelé

V  žebříčku soutěže „Top Zaměstnavatelé 2020“ slavíme prvenství v kategorii „Spotřebitelský průmysl“. Od ocenění 2. místa v této kategorii v roce 2018 jsme ušli dlouhou cestu a máme obrovskou radost, že se nám podařilo na základě výsledků hlasování studentů z celé České republiky, bez ohledu na studijní zaměření obhájit první místo i letos.

Naše značky

Unikátní portfolio čítá 36 mezinárodních, vzájemně se doplňujících značek, z nichž již 26 si mohou koupit i zákazníci v  Čechách. Tušili jste, co všechno najdete pod hlavičkou společnosti L’Oréal? Ano, patří pod nás i Giorgio Armani, Vichy, Kérastase, NYX Cosmetics nebo třeba Urban Decay! A mnohem mnohem víc!

Firemní vize,
ambice a hodnoty

Vize

My v L’Oréalu věříme, že:

Krása je univerzální.
Krása dává možnost se vyjádřit.
Krása je věda.
Krása je závazek.

Posláním naší společnosti je poskytovat co nejlepší inovace kosmetických přípravků lidem po celém světě. Toto podnikání v sobě skrývá mnoho významů, protože umožňuje jednotlivcům vyjádřit jejich osobnost, získat sebedůvěru a otevřít se ostatním. Od okamžiku svého založení skupina stále posouvá své hranice znalostí. Její jedinečná výzkumná složka průběžně využívá nové zdroje a přichází s novými výrobky, přičemž čerpá inspiraci z odlišných návyků spotřebitelů po celém světě. Nabízet výrobky, které zlepšují životní pohodu, mobilizovat své inovativní možnosti a chránit tak krásu celé planety a podporovat lokální komunity. To jsou náročné výzvy, které jsou pro společnost L’Oréal zdrojem inspirace a kreativity.

Společnost L’Oréal nabízí krásu všem.

Ambice

Naší ambicí pro následující roky je získat si další miliardu spotřebitelů po celém světě, a to díky tomu, že vytvoříme kosmetické výrobky, které splní jejich rozličné potřeby a přání týkající se krásy.

Ve společnosti L’Oréal jsme přesvědčeni, že neexistuje jediný a jednotný model krásy, ale nekonečná pestrost forem krásy jako důsledek kulturních, společenských a historických souvislostí. Chceme-li se svými výrobky získat ještě větší počet žen a mužů, musíme zapůsobit na velmi rozlišnou populaci s univerzální vizí krásy. Z našeho pohledu tato univerzalizace neznamená vnutit uniformitu, ale naopak, nechat se rozdíly inspirovat a přinášet další inovace.

Získat více než další miliardu spotřebitelů na celém světě – to je ambiciózní projekt, který motivuje všechny naše týmy. Jedná se o ekonomické a také lidské dobrodružství, které vyžaduje rychlé nasazení našich sil a urychlenou transformaci společnosti ve všech oblastech, včetně výzkumu, výroby, marketingu, prodeje, lidských vztahů a administrativních týmů. Tento velký projekt přináší také příležitost pro inovace a pokrok v budování společnosti L’Oréal v příštích letech.

Hodnoty

Etické principy

Tyto principy formují naši kulturu, podporují naši pověst a jsou uznávány všemi zaměstnanci společnosti L’Oréal.

integrita / respekt / odvaha / transparentnost


Hodnoty

Naše hodnoty jsou součástí genetického kódu společnosti L’Oréal. Promítají se do každodenního života a chování všech našich zaměstnanců.

vášeň / inovace / podnikatelský duch / otevřenost / hledání dokonalosti / zodpovědnost / lidé

L’Oréal a CSR
„corporate social responsibility“

Společnost L’Oréal se věnuje již dlouhodobě různým CSR aktivitám. Od roku 2006 podporuje mladé nadané vědkyně díky projektu L’Oréal – UNESCO Pro ženy ve vědě, v rámci něhož se podařilo mezi talentované ženy vědkyně rozdělit doposud více než 8 milionu korun. Zaměstnanci společnosti L’Oréal věnují v  rámci každoročního dobrovolnického dne „Citizen Day“ jeden pracovní den ve prospěch pomoci neziskovým organizacím, místním komunitám či například životnímu prostředí. Významným počinem značky La Roche-Posay na poli CSR je projekt Skinchecker, kterým se značka snaží vzdělávat společnost o nebezpečí melanomů a nezbytnosti prevence. Dalšími zajímavými CSR projekty jsou například Redken Střihaton a nebo L’Oréal Professionnel Hair Fashion Night.

Ocenění projektu Skinchecker v  roce 2018:

Ocenění projektu L’Oréal – UNESCO Pro ženy ve vědě:

Udržitelnost životního
prostředí je naším závazkem!

V rámci programu udržitelnosti, Sharing Beauty With All (SBWA), se L’Oréal zavázal do konce roku 2020 udržitelněji vyrábět, inovovat, rozvíjet (se) a žít. L’Oréal byl jako jediná společnost na světě čtvrtý rok v řadě oceněn organizací CDP jako globální environmentální lídr se skóre AAA. To znamená nejlepší možný výsledek v oblastech změna klimatu, ochrana vody a záchrana lesů. Součástí závazku SBWA je i jedinečný hodnotící nástroj SPOT, vyvinutý společností L’Oréal, který posuzuje ekologický a sociální dopad kosmetických výrobků. V roce 2018 byl oceněn společností Fast Company v rámci ocenění World Changing Ideas v kategorii General Excellence.